Centra aktivit JÁ A MOJI KAMARÁDI

medvidci


U včelích medvídků na nás po ovocných a zeleninových centrech vykouklo téma nové - Já a moji kamarádi. Nejprve jsme se bavili společně v kroužku o tom, co pro nás kamarád znamená, kdo to je, jak se pozná...Zjistili jsme, že se dá člověk popisovat nejen podle zevnějšku, ale že mnohem zajímavější je charakterizovat kamaráda podle jeho vlastností, podle toho, jak se k nám chová, co má rád, jaké má zájmy. Po tomto úvodu jsme se rozdělili do pěti skupinek, které postupně den za dnem kolovaly v centrech aktivit. V každém na nás čekalo několik úkolů.

Centrum pokusů a objevů nás všechny pobavilo. Měřili jsme se, kdo je ze skupiny nejvyšší, kdo má nejdelší chodidlo a dlaň. A aby toho nebylo málo, úkolem bylo naše chodidla a ruce obkreslit. Pomáhali jsme si při tom a vzniklo pak společné ztvárnění naší třídy "tak trochu jinak". V další části jsme zapisovali svoje a kamarádovy oblíbené věci, hračky, barvy. V centru čtení jsme pracovali nejprve společně. V osmisměrce se ukrývalo několik jmen dětí z naší třídy. Najít je byl oříšek. Zapsat je na papír, to už bylo jednodušší. Poté byla práce samostatná. Pečlivé pročtení o holčičce vzhlížející se v zrcadle nám mělo umožnit namalovat její podobu. To nebyl, věru lehký úkol. Ale všem se nám to celkem podařilo. Ti nejrychlejší měli za úkol další čtení s porozuměním. Ateliér byl tentokrát ryze samostatným působením každého z nás. Namalovat portrét spolužáka s použitím voskovek bylo celkem obtížné, neboť vystihnout základní rysy v obličeji našeho kamaráda nebylo snadné. Po dokončení portrétu se mohli rychlíci chopit nůžek a vystříhávat obrysy papírových postaviček. Předposledním centrem bylo psaní. Nutné bylo pečlivé procvičení našich rukou a prstíků, pak se nám také mnohem lépe psalo. Společně jsme pracovali a měli zapsat všechna jména našich včelích slečen a kluků. V druhé části byl pro nás připraven dotazník, který zjišťoval naše zájmy, oblíbené knihy, pohádky a jiné další zajímavosti. Správný prvňák má umět dobře počítat, a tak poslední centrum matematiky bylo zaměřené na opakování probraného učiva. Počítali jsme puntíky, vyznačovali příklady na číselné ose, rozkládali jsme čísla od 1 do 5. Sčítání do pěti bylo zábavnou formou připraveno v obrázku holčičky. Podle výsledku jsme pokaždé zjistili, jakou barvičkou máme jednotlivé části obrázku vybarvit.

A to už bylo z těchto center vše. Děkujeme maminkám a babičkám, které se na nás přišly podívat a pomoci do jednotlivých center. Tatínkové, jste také srdečně zváni :).

centra Já a moji kamarádi

2012 11 15 1040

2012 11 15 1040

 
2012 11 15 1049

2012 11 15 1049

 
2012 11 15 1041

2012 11 15 1041

 
2012 11 15 1045

2012 11 15 1045

 
2012 11 15 1046

2012 11 15 1046

 
2012 11 15 1043

2012 11 15 1043

 
2012 11 15 1057

2012 11 15 1057

 
2012 11 16 1066

2012 11 16 1066

 
2012 11 16 1065

2012 11 16 1065

 
2012 11 16 1073

2012 11 16 1073

 
2012 11 16 1067

2012 11 16 1067

 
2012 11 19 1101

2012 11 19 1101

 
2012 11 19 1105

2012 11 19 1105

 
2012 11 16 1078

2012 11 16 1078

 
2012 11 16 1082

2012 11 16 1082

 
2012 11 19 1108

2012 11 19 1108

 
2012 11 19 1117

2012 11 19 1117

 
2012 11 19 1110

2012 11 19 1110

 
2012 11 19 1116

2012 11 19 1116

 
2012 11 20 1137

2012 11 20 1137

 
2012 11 20 1127

2012 11 20 1127

 
2012 11 20 1129

2012 11 20 1129

 
2012 11 20 1138

2012 11 20 1138

 
2012 11 20 1140

2012 11 20 1140

 
2012 11 20 1141

2012 11 20 1141

 
2012 11 21 1156

2012 11 21 1156

 
 
Vytvořeno 26.11.2012 21:11:05 - aktualizováno 26.11.2012 21:11:50 | přečteno 2160x | Kristýna