V. A zase spolu aneb Jak jsme odstartovali školní rok

Zasloužený oběd

Nápad uspořádat tuto akci se zrodil před letními prázdninami na rozlučkovém setkání s rodiči a dětmi. Díky pomoci některých rodičů při organizaci a zajištění doprovodu se podařilo nápad uskutečnit. Z vyprávění dětí a fotografií je jasné, že to byla ...

VÍKENDOVÁ BOMBA (Ema Fialová)

V sobotu 10.9. jsme jeli na výlet se školou. Jeli jsme do klubovny Argo v Braníku. Klubvna byla fakt dobrá. Byly tam k půjčení lodě (pramice a kanoe). Já s Máňou, Míšou a Nikolou a ještě s Lenkou a paní Linhartovou jsme spali na verandě, někteří spali ve velké místnosti nebo v pokoji a někteří ve stanu. Když jsme se zabydleli, začali jsme se připravovat na lodě. Na lodích to bylo fakt super. Jeli jsme směr Vyšehrad. V jedné lodi byla díra, takže jsme neustále vylévali vodu. Loď se pomalu potápěla, ale nikdy se nepotopila. Té lodi jsme říkali Titanik. Cestou jsme se stavovali na obědě a vysadili Štěpána. Při cestě nazpět jsme naskákali do vody. Jak jsme se převlékli, tak jsme začali připravovat večeři, k večeři jsme měli buřtguláš. Byl celkem dobrý až na ty buřty, protože je nejím. Po večeři jsme si udělali pyžamovou párty. Byla to fakt sranda. Okolo 12.00 hodiny jsme se rozešli do spacáků a šli jsme spát. Vstávali jsme v 8.00 hodin. K snídaní jsme měli chléb s marmeládou (meruňkovou a jahodovou). Po snídani jsme se začali připravovat na kola. Jak jsem se připravili na kola, tak jsme vyjeli. Nejdříve jsme se zastavili na největším hřišti v České republice. Potom jsme vyjeli na celkem obtížný 30 km výlet. Při cestě jsem si udělali malý okruh terénem. Potom jsme šli do restaurace na oběd. K obědu jsme měli kuřecí nugetky s hranolkami. Po obědě jsme vyrazili zpátky do klubovny. Cestou zpět jsme se zastavili u řeky. Skoro všichni jsme se koupali. Naštěstí jsem měla plavky. Jak jsme přijeli zpátky, začali jsme balit a pak jsme postupně všichni odjeli domů.

VÍKENDOVÝ VÝLET DO KLUBOVNY ARGO  (Martina Zmijarová)

V sobotu 10. září 2011 jsme jeli s celou třídou do Braníka do klubvny Argo.
Klubvna Arga byla na pravém břehu Vltavy. Byl to velký dům se zahradou a hřištěm na přehazovanou a basketbal. Dole u vody byly lodičky a molo.
Přišla jsem s Bárou mezi prvními a uložily jsme si batohy s věcmi do pokoje. Děti postupně přicházely a chystali jsme si věci na lodě : boty, vhodné oblečení, svačiny a dobrou náladu. Asi v 11:00 jsme vyrazili směr Vyšehrad. Pádlovala jsem v protékající lodi, kterou jsme pojmenovali TITANIC. V lodi nás bylo sedm, pět pádlovalo a dva vylévali vodu.
Kolem čtvrté jsme se vrátili a začali vařit večeři (buřtguláš). Každý se na vaření podílel. Všichni jsme si na guláši pochutnali, pak jsme si hráli. Potom byla uvnitř pyžamová párty s hudbou. Po té se šlo spát, někteří spali ve stanech a někteří v pokojích.
Ráno po snídani jsme si připravili kola, svačiny a jeli jsme na výlet. Cestou jsme se zastavili u lanového centra a na oběd v restauraci. Do klubovny jsme se vrátili kolem 16:00. Pak jsme si zabalili věci a čekali na rodiče.

VÍKEND  5.A (Veronika Vaňová)

V sobotu 10. 9. nám začal víkend, který organizovala naše třídní učitelka Lenka Procházková a pan Antoň. Klubovna Argo, ve které jsme přespávali, se mi moc líbila. Hned ze zahrady byl přístup k Vltavě. Potom, co jsme se zabydleli, jsme si rozebrali pádla a jeli jsme se projet na pramici po Vltavě. Projeli jsme přístavištěm, kde na vodě stály domky.
Jednu pramici jsme pojmenovali Titanik, protože v ní byla díra, takže do ní natékala voda. Po návratu do klubovny jsme rozdělali oheň a uvařili jsme si večeři. Po večeři byla skvělá pyžamová párty. Já a holky jsme nechtěly spát v budově, tak jsme si postavily stany. (Doteď mě bolí záda, jaká byla ta zem tvrdá.)
V neděli jsme se nasnídali a připravili jsme se na výlet na kolech. Nejdřív jsme přijeli k lanovému hřišti, potom jsme jeli do Břežanského úkolí a tam je strmý kopec, takže to spíš byla "procházka s kolem v ruce". Potom jsme se naobědvali a šli jsme se namočit do Vltavy. Já jsem ji celou přeplavala. (Byla studená a narazil do mě plovoucí květináč.) Pak jsme jeli zpět do klubovny a jelo se domů. Celý víkend byl moc hezký, počasí nám vyšlo krásně, ten den dokonce padaly teplotní rekordy!

ARGONOUTSKÁ KLUBOVNA(Jakub Antoň)

10.9. - 11.9. 2011 jsme byli na výletě v klubovně Argonautů. Jeli jsme tam s paní učitelkou Lenkou a některými rodiči. Bylo to v Ledárnách. Jmenuje se to ledárny, protože se tam dřív vyráběl led do všech pražských restaurací. Klubovna Argonautů byla poměrně velká. Měli tam loděnici, vlastní molo a hřiště na basketball a na přehazovanou. V sobotu ráno tam všichni přijeli a vybalovali si zavazadla, spacáky a karimatky. Asi za hodinu bylo vybaleno a ubytováno, tak jsme se už chystali na výlet na lodích. Na lodě jsme si sbalili pár věcí a rozdělili jsme si posádky. My jsme měli pramici a taky dobře sehranou posádku, proto jsme na ostatní vždycky čekali dvě hodiny. Jeli jsme směrem na Vyšehrad. Pod Vyšehradem jsme si dali oběd a vysadili jsme Štěpána. Potom kolem nás projelo asi deset parníků a jeden z nich byl největší parník na Vltavě, ten se jmenoval Šumava. Jeli jsme se ještě podívat do jedné zátoky, kde byla velká motorová jachta. Z té zátoky už jsme jeli zpárky proti proudu do klubovny Argonautů. K večeři jsme si společně uvařili guláš, který mi moc nechutnal, protože byl moc tuhý. Po večeři se konala pyžamová párty a na ní jsem byl hlavní DJ. Ráno jsme vstali, uvařili si snídani a připravovali jsme se na výlet na kola. Na kolech jsme jeli do lanového centra, kde se mi moc líbilo. Pak jsme pokračovali na Zbraslav, kde jsme na kole zkusili prudký a ne moc dlouhý výjezd do kopce, ale potom byl prudký sjezd dolů. Po sjezdu jsme šli do hospody U Chladů, tam to bylo strašné, protože jsme na jídlo čekali hodinu a na pití dvě hodiny. Potom jsme jeli zpátky. A protože bylo velké vedro, tak jsme se koupali ve Vltavě (já ne). Když jsme se vrátili, tak jsme to sbalili, uklidili a odjeli jsme zpátky do Radotína.

VÝLET 5.A  (Káťa Bílková)

Jeli jsme na výlet do okouzlujícího parku, kde jsem přebývali ve staré, ale přesto hezké klubovně. Klubovna patřila společnosti ARGO. Nalevo od klubovny bylo malé ohniště a napravo bylo velké hřiště na různé míčové hry. Když jsme si věci dali dovnitř, tak jsme se připravili na lodě. Se mnou tam jel můj táta a ten udělal posádku. V posádce byly MÁŇA, NATY, EVA, MÍŠA, MARŤA  a JÁ! Pan Antoň nám přidělil loď, která se skoro potopila a proto jsme jí dali název TITANIK! Když jsme se vrátili, tak kluci rozdělali oheň a všechny holky loupaly a krájely brambory, cibuli a česnek do guláše. Po večeři si kluci udělali menší diskotéku neboli PYŽAMOVOU PARTY a pařili až do půlnoci. Ráno jsme se připravili na kola. Zastavili jsme se na lanovém hřišti. Na výletě se mi nelíbilo šlapání do velkého krpálu. Do toho kopce většina lidí svá kola tlačila. Naobědvali jsme se v restauraci  U Chladů, kde nám Lenka objdenala kuřecí nugetky s hranolkami. Na zpáteční cestu jsme se vraceli stejnou cestou, jako jsme přijeli. JÁ, NATY, EVA a můj TÁTA  jsme s nimi jeli jenom k přívozu, kterým jsme se dostali na druhý břeh. Mně se výlet líbil.

BOMBA VÍKEND  (Kačka Linhartová)

Druhý víkend v září jsme se třídou vyrazili do Braníka na společný víkend v klubovně Argo. Sraz jsme měli v 9 hodin ráno. Hned jak jsme přijeli, tak jsme se ubytovali, a kluci dávali do vody pramice a kánoe, abychom mohli vyjet. Ale ještě před tím jsme se převlékli a připravili si věci do lodě (oběd + pití). Potom jsme se rozdělili do skupinek po sedmi, nasedli na pramice a jeli. Jeli jsme po Vltavě, směr Vyšehrad. Pod Vyšehradem jsem si dali oběd a trochu si odpočinuli. Potom jsme znovu vyrazili. Přepluli jsme na druhý břeh a zapluli do zátoky, kde byl velký a úzký žebřík, po kterém lezl Štěpán, protože jsme ho museli vysadit pod Vyšehradem. Když jsme ho vysadili, tak po Vltavě projelo pět parníků za sebou. Byly tam bombový vlny. Pak jsme se vrátili zpět a hráli hry. A potom přišel čas na vaření večeře - buřtguláše a když jsme ho uvařili, tak byl strašně moc dobrý. Po večeři jsme si uspořádali pyžamovou párty, což byla ohromná legrace, tancovali jsme, skákali po postelích a tak. Když skončila pyžamová párty, tak jsme šli spát. Já jsem s holkama spala ve stanu, byla hrozně velká sranda. Četly jsme si Bravíčko, pouštěly si hudbu atd. A pak jsme usnuly. Ráno, když jsme se probudili, udělali jsme si snídani, vyčistili si zuby, oblékli se a připravili jsme se na kola. Zhruba v půl desáté ráno jsme se vypravili. Vyjeli jsme jenom kousek a tam bylo lanové centrum, kde jsme chvilku lezli a pak jsme jeli dál až na Zbraslav a tam jsme si dali "procházku (nejdřív do kopce a potom z kopce) s kolem v ruce". A potom jsme si dali oběd, ke kterému každý dostal panenku voodoo. Pak jsme jeli zpět a cestou jsme se vykoupali ve Vltavě. Když jsme se vrátlili, tak jsme si balili, uklízeli a tak dále a tak dále. Když jsme všechno uklidili, tak už stačilo jen odjet domů. My jsme ještě vezli Verču, odvezli jsme ji domů, a potom přímý směr náš dům. TENHLE VÍKEND BYL OPRAVDU BOMBASTICKÝ!!!!!!!!!!!!!!!!

BEZVA VÍKEND  (Emma Horká)

Náš společný víkend začal v klubovně Argo. Poté následovalo zdlouhavé vybalování. Potom jsme si vzali vestu, pádlo a nasedali jsme si do lodí. Cesta byla pomalá, protože jedna loď se málem potopila. Nakonec jsme dojeli až pod Vyšehrad, kde si Štěpán vystoupil a my jsme to otočili a jeli zpět. Byla to sranda, když byly vlny. Pak jsme dojeli zpět do klubovny, kde se hned začala chystat večeře. Když byli všichni najedení, tak byla u kluků pyžamová párty, kde se všichni hrozně unavili a tak jsme šli spát, ale před tím jsme si ještě dlouho povídali. Ráno bylo pomalé a pozdní probuzení. Hned jsme se převlékli a šli na snídani, ke které jsme měli chleby s marmeládou. Po snídani si všichni zabalili na kola a mohli jsme jet. První zastávka byla v lanovém centru, tam to bylo super. Pokračovali jsme na velký kopec. Poté jsme jeli dolů na oběd, který byl výborný. Následovala cesta zpět. Pak jsme si zabalili, uklidili a jeli domů.

VÍKENDOVÝ VÝLET (Natálka Makovičková)

10. září jsme jeli se třídou do klubovny Argo v Braníku. Každý se tam měl dopravit sám a já jsem jela na kole s dvěmi kamarádkami, s Evou a Kačkou B. Chatka vypadala docela malá, ale když už jsem byla uvnitř, vypadalo to úplně jinak. Měli jsme si najít místa, kde budeme spát, převléci se do věcí na pramice a kánoe. Pramice byly tři, jdena se potápěla, říkali jsme jí proto Titanik. Při cestě zpátky jsme viděli velké lodě a zastavili se na ostrůvku. Potom jsme šli vařit guláš. Guláš se nám povedl, ale byl trochu hustý. Jakmile jsme dojedli, začala pyžamová párty. Chvilku jsme byli venku, ale potom jsme se přesunuli dovnitř. Později tam dva kluci a dvě holky začaly skákat a předvádět různé cviky. Ráno jsme si všichni namazali chleba nebo si dali guláš. A konečně se jelo na kola. Na začátku vyjížďky to nebylo namáhavé. Jeli jsme okolo lanového centra, kde jsme se zastavili. Ale když se řeklo, že pojedeme do lesa, tak to bylo horší. Jeli jsme asi čtyři kilometry do vysokého kopce. Nakonec to všichni vyšlapali. Cestou dolů to ale bylo lepší, i když někteří spadli, protože tam byly kameny. Jakmile jsme dojeli dolů, jeli jsme na oběd. K obědu jsme všichni dostali překvapení. Když jsme odjížděli zase do klubovny, tak já jsem jela s Evou a Kačkou B. na kolech zase domů.

VÍKENDOVÝ VÝLET ( Barča Bártová)

V sobotu jsme jeli na celý víkend na výlet do klubovny Argo. Jela jsem tam s mými spolužáky. V klubovně, ve které jsme bydleli, to bylo docela malé, bylo tam hřiště na basketbal, ohniště a přístav na lodě. Já jsem se s holkama zabydlela ve stavu. Připravovali jsme se na lodě. Opravili jsme je a potom vyrazili. Jeli jsme pod Vyšehrad a viděli jsme tam porodnici. Když jsme se vrátili, tak jsme vařili k večeři buřtguláš. Po večeři jsme založili pyžamovou párty, mě s Verčou to už ke konci nebavilo, tak jsme šly ke stanu. Potom za námi přišla Kačka a tancovaly jsme venku. S Verčou jsme si večer přečetly horor, ale spaly jsme jako když nás do vody hodili. K snídani jsme měli chleba s marmeládou. Pak jsme se připravovali na výlet na kolech a nakonec vyjeli. Jeli jsme do velkého kopce. A pak dolů to pěkně klouzalo, protože na té cestě byly všude kameny. Potom jsme byli na obědě v restauraci u Chladů. Nakonce jsme se zastavili u Vltavy a mohli se vykoupat. Já tam ze začátku nechtěla, ale nakonec mi to uklouzlo a já tam sjela po zadku. Když jsme přijeli z kol, sbalili jsme si a pak jeli domů.

VÝLET 5. A  (Evča Przyczková)

Výlet trval od 10. do 11. 9. Jeli jsme do klubovny, kterou vlastnila společnost Argo. Zabydleli jsme se na různých koncích klubovny. Jeli jsme na lodě. Každé dítě mělo mít pádlo až po bradu a vesty. Pan Antoň nám přidělil loď, která se potápěla, tak jsme jí dali jméno TITANIC. Když jsme přijeli, tak kluci rozdělali oheň a půlka děvčat krájela suroviny na guláš. Celkem se povedl. Když nám slehlo, měli jsme pyžamovou párty. Měli jsme dva DJ. Po Pyžamové párty jsme museli jít spát. Někdo spal ve stanu, někdo na verandě, někdo v jídelně nebo pokoji. Ráno jsme měli k snídani guláš a nebo chleba s máslem a s marmeládou. Připravovali jsme se na kola. Každý musel mít helmu. V 10:00 jsme vyjížděli na kolech z klubovny. Jeli jsme do lanového centra. Někdo měl na sobě cyklistické kalhoty, tak mu to na klouzačce hrozně klouzalo. Museli jsme táhnout kola do kopce a pak, komu to šlo, si dal sedlo úplně dolů, a jeli jsme z kopce. Byli jsme na obědě a každý dostal maso, hranolky, zeleninu, tatarku a každý dostal woodo panáčka. Nakonec já, Káťa, Naty a Evžen jsme jeli přívozem na druhý břeh řeky a jeli jsme domů na kole.

NÁROČNÝ VÍKEND  (Matyáš Patejdl)

1. Jeli jsme tam v sobotu do klubovny Argo s taťkou a Míšou.
2. Nevím, co to bylo za místo, ale bylo to tam hezké, byly tam bouchací kuličky.
3. Zabydleli jsme se v chatce.
4. Připravili jsme si kanoe a vybrali pádla a pak nám navlékli záchranné vesty.
5. Vyjeli jsme na lodích na vodu a ujeli jsme asi 10 km pod mosty. Také jsme viděli dračí lodě.
6. K večeři jsme oškrábali a pak nakrájeli brambory a potom jsme oloupali i párky z obalů a také nakrájeli. Pak jsme to naházeli do hrnce a
dali na oheň.
7. Na pyžamové párty všichni skákali hlava nehlava a pouštěli se různé písničky, až jsem z toho usnul. Potom jsme šli spát. Někdo v oblečení
a někdo v pyžamu.
8. K snídani jsme si mohli dát chleba s borůvkovou nebo meruňkovou marmeládou nebo to, co bylo k večeři.
9. Na kola jsme si připravili různé věci, např. pití a sladkosti.
10. Potom jsme vyjeli na kolech. Vždy po čtvrt hodině jízdy jsme zastavili. Potom jsme jeli do lesa, kde všichni padali až na Kubu. Když
jsme asi po půl nebo třičtvrtě hodině vyjeli nahoru, tu jsme hned museli jet dolů, kde všichni padali jak švestky. Pak jsme dojeli
do restaurace, kde jsme k jídlu dostali jako dárek voodo panenku. A pak jsme se vrátili.
11. Pak jsme uklízeli odpadky a balili si. A když to vše bylo, tak všichni pomalu odjížděli domů.

5.A zase spolu

Tam ne

Tak kam

Zasloužený oběd

I dospěláci potřebují dodat energii

Hmm, to je dobrota

Copak asi chystají

Verča s Julčou v akci

Trochu studí

Titanic a jeho statečná posádka

No tak jedem

Hurá hoří !

Nikča

Kuchařinky

My   budeme spát ve stanu

My budeme spát ve stanu

Prosím nášup

Musíš foukat

U večeře

Je to dobrý, ještě zbylo