Dělali jsme projekt...

Kniha plná informací

Zajímá vás o čem? Přečtěte si, co napsali námořníci ze 3.A.

Učili jsme se o savcích, plazech, rybách, ptácích, obojživelnících a bezobratlých (hmyzu). Nejvíce mě bavilo psát referáty. Naučil jsem se společné znaky. Jsem spokojený na 100%. Až na to, že nepěkně vybarvuji. Matěj

Chodili jsme do center, do dramatické učebny, pracovali jsme ve skupinách i samostatně, psali jsme referáty a dostávali domácí úkoly na listech. Psali jsme popis ptáka, probrali jsme obratlovce i bezobratlé. V obratlovcích jsme měli savce, ptáky, plaze, obojživelníky a ryby. V bezobratlých jsme měli hmyz. Nejvíce mě bavilo skládat knihu do sebe. Centra mě také bavila. Bavilo mě psát referáty a přemýšlet nad listy. Projekt mi dal spoustu nových informací. Práce v centrech byla zajímavá a mám spoustu nových zkušeností. Se svou knížkou jsem moc spokojená. Nevím, co bych příště zlepšila. Zuzka

Dělala jsem v centrech listy. Vždycky jako první úkol byl list, na kterém jsme měli napsat co nejvíce zástupců, namalovat jednoho z nich a nakonec jednoho popsat. Nejvíce mě bavilo centrum RYBY a PLAZI. Projekt mi dal nové informace a zkušenosti. Se svou knihou jsem velmi spokojená a příště nezapomenu na listy.
Nejvíce se mi povedl referát. Naty

Dělali jsme referáty, pracovali jsme v centrech, vypisovali informace, hráli divadlo o zvířatech a vyráběli o nich knížku. Nejvíce mě bavilo kreslit obrázky a psát referáty. Dozvěděl jsem se hodně nových informací například o ptácích, rybách, plazech, savcích a obojživelnících. Se svou knihou jsem hodně spokojený. Příště bych tam napsal více informací a taky trochu více obrázků. Kuba

Do knihy jsem dával informace. Bavila mě poslední strana. Dozvěděl jsem se mnoho o vlčí srsti. Musím říct, že se mi kniha hodně povedla.
Příště bych zlepšil úhlednost. Sam

Já si myslím, že se mi knížka povedla. Ale příště bych zlepšila úpravu. Dělali jsme spoustu věcí, například práce v centrech. Mohli jsme si knížku zlepšovat doma a museli jsme mít alespoň jeden referát. Já jsem měla referátů sedm. Nejvíce mě bavilo zapisovat informace. Naučila jsem se mnoho o žábách, ujistila jsem se, že je želva plaz, salamandr že je obojživelník, že had má trup, že delfín je savec a né ryba a že má tučňák ocas. Hmyz že má uši, ale jen ten, který sám vydává zvuk, např. cikáda, kobylka, saranče stěhovavé. A spoustu jiných informací. Knížka se mi velmi povedla! Gábi

Chodili jsme do center, do počítačové učebny, pracovali jsme společně i samostatně a to vše k tomuto projektu. Psali jsme referáty, kreslili jsme a vypisovai informace o zvířatech ( savci, plazi, obojživelníci, ryby, ptáci a bezobratlí). Nejvíce mě asi bavila centra a v nich vypisování informací a referáty. Projekt mi dal spoustu zvláštních a nových informací. O nějakém druhu jsem nevěděla skoro nic. Také už vím, že příště si mám na listy dávat větší pozor. Moje knížka je velmi pěkná, ale není suprová, prostě to nebyla 1*. Zlepšila bych úpravu. Olí

Dělal jsem obrázky, 2 referáty, základní informace o savcích, plazech, ptácích, obojživelnících, rybách a bezobratlých, vypiloval jsem zajímavosti o mravencích a roháčích. Nevěděl jsem, že jsou roháčí kusadla tak velká . Nejvíce mě bavilo dělat úvodní stranu. Jsem spokojený se vším, až na obrázky. Vojta

Živočichové

Pilná děvčata

Pilná děvčata

 
Matěj se zajíma o tygry a jiné šelmy.

Matěj se zajíma o tygry a jiné šelmy.

 
Klárce se zase líbí ptáci.

Klárce se zase líbí ptáci.

 
Kluci vyhledávají v encyklopedii.

Kluci vyhledávají v encyklopedii.

 
To je naše Olivie.

To je naše Olivie.

 
Práce v centru

Práce v centru

 
Vojta v ateliéru

Vojta v ateliéru

 
Akvárium

Akvárium

 
Pracovní list - ptáci

Pracovní list - ptáci

 
Pracovní list - obojživelníci

Pracovní list - obojživelníci

 
Společná práce skupiny - webová stránka

Společná práce skupiny - webová stránka

 
Hmyz

Hmyz

 
Ještě jedna hmyzí potvůrka

Ještě jedna hmyzí potvůrka

 
Naše knížky

Naše knížky

 
Knížky milovnic papoušků

Knížky milovnic papoušků

 
Nahlédněte!

Nahlédněte!

 
...

...

 
V dramatické učebně - čtení příběhu

V dramatické učebně - čtení příběhu

 
Druhá skupina

Druhá skupina

 
Třetí skupina

Třetí skupina

 
A čtvrtá skupina

A čtvrtá skupina

 
Dramatizace - Jak pes začal kamarádit s člověkem

Dramatizace - Jak pes začal kamarádit s člověkem

 
...

...

 
...

...

 
 
Vytvořeno 10.6.2009 19:30:51 | přečteno 2069x | Martina Prokopová