Poznávací zájezd do Anglie a Francie

Anglie

Někteří žáci druhého stupně se zúčastnili poznávacího zájezdu do Anglie a Francie. O zážitky se s Vámi podělí dva žáci 6.A.

Zájezd do Anglie

Můj největší zážitek je ze zájezdu do Francie a Anglie. Viděli jsme mnoho nových památek. Ke škole přijel autobus a čekala nás dlouhá cesta do Francie. Když jsme přijeli do Francie, bylo ráno. Projížděli jsme celou Paříží a dojeli jsme k Eiffelově věži, Vítěznému oblouku a Louvru. Louvre je slavná obrazárna, kde byla také slavná Mona Lisa. Prohlédli jsme si několik památek a jeli jsme do ubytovny F1.

Druhý den jsme si prohlíželi také Paříž, ale už jiné památky. Večer jsme opět zamířili do ubytovny F1, ale do jiné. Další den jsme jeli do Eurotunelu přes průliv La Manche a přijeli jsme do Anglie. Zbytek dne jsme  jezdili po Londýně. Večer jsme se jeli setkat s našimi anglickými rodinami. Ráno jsme se sešli u autobusu a jeli jsme se dívat na londýnské památky. Např. Big Ben, London eye  a jeli jsme i metrem. Když se setmělo, jeli jsme zpátky do rodin. Ráno jsme vstali a šli jsme k autobusu, který nás odvezl na nějaké další památky. Potom  jsme se naposledy  vrátili do rodin. Ráno jsme se s anglickou rodinou rozloučili a jeli jsme se dívat na klenoty a Tower  bridge. Když jsme si celou  prohlídku doprohlédli, jeli jsme zpět do Prahy.

Líbilo se mi, že jsme všude měli průvodkyni a ta nám ke každé příležitosti něco řekla.

Tento zájezd se mi moc líbil a šestá třída se dá zvládnout dobře.

Honza Kerbach

Můj nejlepší zážitek je ze školního výletu do Francie a Anglie. Viděl jsem mnoho nových památek a mnoho jsem se toho přiučil. Hodně se zajímám o historii a dějiny lidstva. Docela mě překvapilo, že do Paříže zavítal diktátor a vojevůdce  Adolf Hitler. Navštívili jsme nejnavštěvovanější  památku Francie – Eiffelovu věž. Když to  řeknu nespisovně...furt nás oblejzali černoši, kteří nám furt nabízeli různé cetky…V Anglii jsem si to užil mnohem víc než ve Francii . Bylo tam hezčí prostředí a mnohem milejší obsluha, např.v obchodech. Například jsme navštívili hrad „Heaver Castle“ nebo městečko Cambridge a také jeho univerzitu se stejným jménem a navštívili jsme kolej „Kingst Colidge“. Také jsme navštívili vojenské muzeum.