Naše krásná škola v přírodě v Krásné

Škola v přírodě

Z deníčků plavčíků z 1.A

1. DEN
Jako první jsme jeli do Jizerských hor. Pak  jsme se ubytovali. Potom jsme měli oběd. Pak jsme měli odpolední klid. Pak jsme šli na procházku.

Jeli jsme zlatým autobusem. Pak jsme se rozdělovali. A měli jsme k obědu rýži s masem. A pak jsme byli v lese a stavěli jsme domečky. Po cestě jsme našli korále.

2. DEN
Byli jsme na kozí farmě. Koupili jsme si zmrzlinu. Byly tam dvě kozy, které se praly. Také na té kozí farmě byla starověká výstava. K obědu jsme měli karbanátky. K večeři jsme měli bramborové šišky.

Byli jsme na kozí farmě. Viděli jsme tam kozy a také jsme si koupili zmrzlinu. Psali jsme pohledy. Hráli jsme fotbal. Šli jsme na výlet na 4 hodiny.

3. DEN
Johanka měla narozeniny. Byli jsme na Černé Studnici a cestou zpátky jsme viděli, jak řežou strom! Byli jsme zkontrolovat domečky. Když někdo měl ještě sílu, tak běžel. Já jsem byla první.

Dnes ráno jsme oslavili Johančiny narozky. Pak jsem ušli 6 kilometrů na Černou Studnici. Byl vidět Ještěd. Když jsme šli do penzionu, tak jsme viděli, jak sekali strom.

4. DEN
Byli jsme se podívat, jak se vyrábí korálky. Koupil jsme si velký drahokam. A šli jsme si do dílničky vyrábět korálkový náramek. A byly palačinky.

Byli jsme v dílničce. Vyrobili jsme si náramek. Pak jsme šli na prohlídku. Taky jsme si mohli ochutnat kozí sýr a ovčí sýr. A taky jsme si mohli něco koupit.

Týden utekl jako voda... Duch Jizerských hor Muhu, víla Jizerýna i skřítkové Jablůňka a Korálek nás mnohému o tomto kraji naučili.
Naše první společná škola v přírodě v penzionu Krásná byla krásná!